Често задавани въпроси (FAQ)

Защо да изберем онлайн магазин GeneTech.bg ?

GeneTech.bg е сайт за 100% натурални хранителни добавки с високо качество. Целта на магазина е да предоставя постоянно обновяван и допълван асортимент от стоки, които да са в крак със световните тенденции. Ние се стараем да задоволяваме всеки вкус и всяко желание. И всичко това, разбира се, с перфектно качество на най-добра цена.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефона, по имейл или във Facebook Messenger.

Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или във Facebook Messenger?

За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, офис на Еконт за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите името и броя на продуктите, който сте си избрали.

Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка е 24 часа ,за поръчки направени преди 16:00 часа в работни дни. Доставката на всичките ни продукти е БЕЗПЛАТНА!

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин GeneTech използва куриерските услуги на фирма "Econt" и фирма " Спийди ".

Каква е цената на куриерската услуга?

При поръчка на 1 продукт - цената на доставката до офис на Спийди и офис на Еконт е 4 лева , цената до адрес е 8 лева.

При поръчка на 2 продукта - цената на доставката до офис на Спийди и офис на Еконт е БЕЗПЛАТНА , цената до адрес е 8 лева.

При поръчка на 3 продукта - цената на доставката до офис на Спийди и офис на Еконт е БЕЗПЛАТНА и цената до адрес е БЕЗПЛАТНА.

Условията посочени горе важат за всички продукти освен за тези в чието описание е посочено изрично БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ( тогава доставката дори и на 1 продукт е безплатна!).

Ако поръчките са направени преди 4 часа доставките са за следващият работен ден. Поръчките от събота и неделя се обработват в понеделник и ще бъдат доставени във вторник.

Мога ли да закупя избрания от мен продукт лично от офиса на GeneTech ?

Не, не е възможно, за момента GeneTech работи само с куриерски услуги. В близко бъдеще ще можете да закупите продуктите от избрани аптеки и магазини в цялата страна.

Доставяте ли продукти в чужбина?

Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.

Какво е необходимо за да направя рекламация?

Необходимо е да се свържете с нас на телефон  ( 0889876543 ) , Facebook съобщение или email ( manager@genetech.bg ) и закупеният продукт трябва да бъдат изпратени обратно по куриер до офиса на GeneTech с адрес: гр. Ямбол 8600 , офис на Еконт - Автогара Батак.

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

В случаите, когато онлайн магазин GeneTech.bg няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става чрез наложен платеж през Еконт или по банков път.

С какъв произход са продуктите, които се предлагат в онлайн магазин GeneTech.bg ?

Продуктите които предлагаме са произведени и пакетирани в България! Суровините които използваме са сертифицирани и единствено от реномирани фирми по - целият свят

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка тя се приема автоматично. Именно за това промени по поръчката могат да се направят само в същият работен ден на номер 0889876543.

Мога ли да анулирам направена поръчка?

В случай, че по основателни причини трябва да анулирате поръчка, моля, свържете се с нас на 0889876543.

Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

Как да намеря по-бързо търсения от мен продукт ?

За Ваше улеснение сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения от Вас продукт по предварително зададени критерии. Търсенето става лесно. Само трябва да изпишете в празното поле под опция „търси”- име, категория, продукт и други ключови думи, след което да натиснете бутон Еnter или обозначената лупичка. Продуктовите филтри ще откриете на всяка страница, в лявата й част над списъка с продукти, след клик върху бутона "Филтрирай по".

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас